ZASADY OGÓLNE

Witajcie :)

1
Cześć Wszystkim :)

Powiedzmy, że jestem Kinga, początkująca CD ;)
Piszę z okolic Las Węglas na Dolnym Śląsku... Kto zgadnie o jakim mieście mówię? Podobno we Wrocławiu jest dziura w drodze, prowadząca do tego miejsca ;)
Wypada tu napisać coś o sobie, więc spróbuję...
Na codzień żyję jako heteroseksualny, 100% facet. Mam męskie zachowania, męskie zainteresowania, męskie role - odnajduję się w tym i generalnie jest wszystko ok.
Ale mam też męski wygląd, męskie ciało... I tu się zaczynają schody - odkąd pamiętam, mam jakąś fiksację na punkcie kobiecego wyglądu.
Jakby to ująć... Chłopaczyca uwięziona w męskim ciele-sama tego nie rozumiem ;)
Tak więc od dziecka marzy mi się kobiece ciało i uwielbiam damską garderobę, a także mogę naprawić Ci motocykl, skonstruować urządzenie elektroniczne, położyć nową instalację elektryczną i potrafię jeździć wszystkim, co ma koła i silnik... Bardzo kobieco, prawda? ;) Faktem wartym odnotowania jet też to, że przychodzi mi to falami.
Co mnie tu sprowadza? Po zmianie statusu na "wolna" postanowiłam poświęcić się samorealizacji i na fali miłych sukcesów w innych dziedzinach, postanowiłam także dać upust swoim ciągotom do CD... Żyję w dosyć nietolerancyjnym środowisku i dla dobra wszystkich muszę to pozostawić w tajemnicy. Jednak na liczniku niebawem wskoczy mi 35 lat i chyba już pora, żebym pierwszy raz w życiu z kimś o tym porozmawiała...

Także już nie przynudzam...
Miłego! :)

Re: Witajcie :)

2
Cześć, trafiłaś w dobre miejsce, tu takich dziewczyn jak ty jest więcej, co do wyglądu nie przejmuj się, jest wiele sposobów byś wyglądała barziej kobieco, najważniejsze byś sie czuła sobą. Tutaj mamy wiele spólnego. W Amsterdam na dzień Króla, zapytano mnie czy jestem kulturystą. Fajnie że donas dołączyłaś.

4